sevim_kos Crnkyr düşmeden de yıkayabilirsiniz ama küveti doldurup suya sokarak değil. Üzerine su dökerek. Göbeğin çevresini liflemeyin. Çıkınca da güzelce kurutun
Deletedmom_22 Crnkyr göbek bağı varken bile yıkıyordum 😀 doktoru sakıncası yok yıkayabilirisn demişti . O yüzden hastaneden geldiğim günden beri her gün yıkamıştım.
Kocakgiller Crnkyr ben düşmeden hastaneden gelir gelmez yıkadı annemle kayınvalidem bebekler yıkandıkca serpilirmis
Crnkyr 11Hilal11 Deletedmom737383 luluuu Kocakgiller Bebegimm1 Deletedmom_22 sevim_kos Anladım kızlar o zaman bende yarın yıkayım yine o göbeğinde kalan sarı bisey var ya orayı yine kuru tutarım
luluuu Crnkyr hastaneden cikar çıkmaz yikamistim. Çünkü Göbek deliğini iyice kurutup nemli biraakmadigin sürece sorun yok demişti doktorum
11Hilal11 Crnkyr ben dusmeden yikamistim yaz bebegiydi zaten 1 haftalik olunca kis gelene kadar her gun yıkadım nerdeyse gobek bagida 14 gunlukken düşmüştü
Kocakgiller Crnkyr bana annemler banyodan sonra pamuga zeytinyagi döktürüp gobek deligine kapattırdı yumuşatıp daha rahat düşer diye tabi doğru mudur bilmiyorum
Nevakizim Crnkyr düşmeden önce de yıkıyordum, 7. Gününde düştü devsm ettim. Göbek bağını ve dustükten sonra göbek deliğini kuru tutmak önemli. Yoksa yıkanmasında sorun yok. Hatta yıkandıkca daha hizli düsüyor gobek bagı.
SuhedAras16 Crnkyr ben her gün yıkadım ama düştügü gün yıkanmazmış ve küçük bi kızarıklık oldu bişey sürmüşlerdi hastanede hemen geçti kurudu sanırım ilk düştügü gün ıslak nemli kalmış temmuz dogumlu
Elmassss Crnkyr düşmeden yıkadım kızım Ağustos da doğdu hergun banyo yaptırdım 6 günde düştü düştükten hemen sonra da yaptırdım güzelce kuruladim göbeğini