Mirha Merhaba anneler ben 23 gündur doğum yaptım yalniz emzirme sutyeni aldim takmadim kimi diyor sütü kesiyor takma kimi diyor göğse iyi degil aramizda emziren anneler emzirme sütyeni nekadar sürede takdiniz yada söylediğim dogruluk payı varmi ilk çocuğum deneyimsizim tşk ederim şimdiden yorumalrnz icin
Kocakgiller Mirha süt kesiyor dediği muhtemelen normal destekli sutyenler varya onlardır emzirme sutyenleri çok rahatlar ama illaki onu almak zorunda değilsiniz yarim atlet tarzı yanı sporcu atletleri falan da alıp kullanabilirsiniz sırf kendi rahatınız için çünkü diğer destekli sutyenlerle hiç rahat olmuyor
Deletedmom27337 Mirha kızım 16 aylık bn 16 aydır hem emzirme sütyeni hemde emzirme atleti kullanıyorum hala 😂 sütümde ilk başlarda yoktu sonradan geldi hala devam
burjuvaanne Mirha bende aldimda ben rahat edemedim diye takamadim ama hic duymadim yani sutu keser falan diye
Mirha burjuvaanne hi peki tşk ederim sut kesiuor diyorlr nkdr doğru blmym kullanrm bnde cnku meme ucu gözüküyor insan rahatsz oluyir
bjkbb Mirha ben iki doğum sonrasındada kullandm çok rahat ettim vala hiç süt kesilmesi gibi bir olay yaşamadım.
mervedb Benim kızımda 8 buçuk aylık bende en baştan beri emzirme atleti ve sütyeni kullanıyorum çok büyük rahatlık valla sütü neden kessin onu anlamadım ama ben hiç problem yaşamadım, ucunuda göğüs pedi koyuyorum ucu belli olmasın diye
Atlasbebek3535 Mirha lütfen takınn. Süt gelmez geri giderlere uydum ve takmadım 20 gün. Okadar pişmanım. Sonra gece yatarken bile taksam ne fayda. Kucucuktu gögsüm ve çok dikti. Simdi resmen karnıma degıyor çok sarktı
Mirha Atlasbebek3535 oylemi aynen sarkma oluyor hep insani korkutyorlr yanls yonledryrlr bizde uyuyoruz pişman oluyrz tşk ederim yorumunuz için 🌺
GunesTurk Mirha ben kullanıyorum azalma olmadı sıkmadığı sürece problem olmaz bence ben dagininkini aldım hatta çok rahat🤗
Lalelia Mirha hiç almadım bile gereksiz bana göre normal sütyene devam hiç bırakmadım 2yasa doğru gidiyoruz şuan hala emziriyorum sütte var göğüslerimde gayet eskisi gibi yani tamamiyle uydurmaca
Mirha Lalelia haklsnz herkes bisey deyince kafalar karsyr lohusayken herkes ustune gekiyor kime inanacgni sasyn yorumunuz için teşekkür ederim 🌺
Asyaveannesi04 Mirha bebeğim 6 aylık ben ilk günden beri hem emzirme sütyeni hem emzirme atleti kullanıyorum hiç sütü keser diye de duymadım bizde birşey olmadı çok şükür, çok rahat emzirme sütyeni alışınca bırakılmıyor 😁
Mirha Asyaveannesi04 anladım doğru kullanrm vllh meme ucu gozukuyor insan rahatsz olyr yorumunuz için teşekkür ederim 🌺
bjkbb Mirha hemen başladım hastanedede yanımda getirmiştim zaten. Şöyle söyleyeyim kızım 7 aylıkken ikinciye hamile kaldım aralıksız 3 yıl kullandm diyebilirim şimdi küçük kızımıda sütten kestiğim için artık kullanmıyorum 😃 içi dolgulu olanı dolgusuz olanı hepsinden kullandm ebebekten almıştım çokta kaliteli çıktı