Esr89Els71 Benim bebeğim 1 aylık oldu uyku düzeni oluşturmak istiyorum ama sade memede uyumayı seviyor buda beni yoruyor nasıl düzenleyeblirim uykusunu nasıl beşiğe alıştırablirim?
mehmel54 Esr89Els71 daha çok küçük memede uyusun bir şey olmaz şuan sana ihtiyacı var biraz daha büyüyünce yavaş yavaş alıştırmaya başlarsın
Melishilal Esr89Els71 suan alıstırmak ıstesen bıle kendını yormaktan baska bırsey yapmazsın dünyaya adapte olma surecınde ve tek bıldıgı sey emmek memende uyuduktan sonra uyandırmadan yataga gecırebılırsın yanına nefes alıp veren uyku oyuncaklarından koyabılırsın parfumsuz tshırtunu koyabılırsın senın kokunu alsın bızımkı 7 aylık hala benımle uyuyor yenı yenı baslıcam cunku yatak secme kavramı yenı olustu 👍🏻
mervedb Esr89Els71 ben 40 ndan sonra beşiğine yatırıp pıs pıslayarak uyutmaya çalışmıştım, beşiğimiz anne yanı bi Yandanda elini tutuyordum uyurken öyle öyle alıştık beşikte yatmaya
Ask123 Esr89Els71 ah canım. Ne olur şuan çok erken. Anlıyorum cok yorumluyorsun muhakkak ama yapma. Güvenli bağ için ikinizinde buna ihtiyacı var. Benimki 8 bucuk aylık hala memede uyuyor. Ama ben gec kaldım. Ama sende erken davranma. 3 ay dolsun en azından. Bence 😊
Esr89Els71 mehmel54 yaa ama hiç durmuyor bu yöntemi denemeye başladım göğsümde gözleri gidince beşiğe alıp sallasam alışırımı acaba yada yan etkisi olurmu ona çünki göğsümden ayırır ayırmaz uyanıyor daha tam dalmadan bunu yapsam olurmu acaba
mehmel54 Esr89Els71 ayırma orda uyusun bana seni emzik yapmış dediler yine de dinlemedim hep göğsümde uyuttum çok yoruldum ama yaptım çünkü çok küçüktü bana muhtaçtı 3 ay emdi zaten şuan çok küçük 1 aylık sana ihtiyacı var kokuna sevgine şuan kendini anne karnında sanıyor hâlâ o sıcaklığı arıyor göğsünde orda rahat ediyor
Tuubaa38 Benim bebeğim 8 aylık oldu kuçağımda uyuyor artık kollarım mahvoldu valla başka türlü uyumuyor çığlık çığlığa fikri olan varsa çok sevinirim 40 dakka kolumda sallıyorum yatırıyorum 15 dakika anca uyuyo deli oluyorum
Ask123 Tuubaa38 aynı benim yavrumu anlatoyorsunuz şuan Ben çözüm bulamadım. Çok perişanım ama yine de 1aylıkken emzir koy yataga yapmak istemezdim. Bana ihtiyacı var. Daha çok minnak 1 aylık.. Ama işte ipin ucu önemli. 8 bucuk aylık perişan haldeyim.
Rozerinn Esr89Els71 benim kızımda şuan 48 günlük doğduğundan beri beşiğinde yatar çok nadir yanımda uyutuyorum meme emerken uyuyo biraz daldıktan sonra beşiğine yatiriyorum ilk başlarda çok güzel uyuyodu ama artık hareketleri arttığı için yarım kundak yapıp uyutuyorum