Oglummmmb aksam üzeri tam bavulları falan toparladık derken 9 saatlik yol esim olacak adamın gözünde büyüdü ve vazgeçtik. Ben kendi bavulumu boşalttım. Istanbuldan muglaya gidecektik. Ama bu sene olmadı. Bebegin uyumamasi, huysuzlanmasi, hava zaten yanıyor oralarda, ya açıkcasi gözümü karartamadim. Kendi zevkimiz için bebeğide helak etmeyelim dedim. Birde zaten halihazırda tuttuğumuz biryer yok. Tanıdığımızin evinde kalacaktık. Düşünüyorum şuan evet doğru karar