Verynice1 O kadar halsizimki yazamıyorum diğer konumu okuyanlar bilir karın agrısı devam etti tekrar eşim acile götürdü kızımı çok ilaç içti ya serum verirlerse gene ağır gelirse ya nolucak ben evdeyim
Elisa34 Verynice1 Allah şifa versin sanırım salgın gibi bişey mi bu 3 yasındaki yegenim de Bi haftaya yakın ates, iştahsızlık,kusma