Hanımlar bebeğim yeni iki yaşına girdi durduk yere birden bire anlamlandıramadığım bir şekilde saçını yolup ağzına sokmaya çalışıyor son günlerde o kadar çok arttı ki saçının ön kısmı seyrekleşmiş neden olabilir çok canım sıkıldı acaba bir derdi mi var ne yapmalıyım var mı aynı durumu yaşayan???