Kuzeybabyy Ayarlardan parlaklığı sona getiriyorum ama yinede karanlık gibi eşimde üç var onun daha parlak benim se ortam ışığına göre mi ayar yapıyor anlamadım
Kuzeybabyy lilyaninannesi evet parlaklık sonda ama şöyle karanlıkta ışık yokken kararıyor aydınlıkta ışıkta aydınlanıyor sensörden heralde 🙄 😊
lilyaninannesi Kuzeybabyy siz sürekli yansın mı istiyorsunuz? Sanırım onun için parlaklığın altında hep açık seçeneği var onu işaretliceksiniz. Telefondaki watch uygulamasından
Kuzeybabyy lilyaninannesi yok hep yansın değil ekran parlaklığı sürekli aydınlık olsun dedim ama ortam ışığına göre kendi ayarlıyor