Merhaba arkadaslar 2.5 aylık oglum var sag göğsümü emdi hep çünkü sol göğsümün ucu yoktu kavrayamadı sılıkon uc aldım agladı agzına almadı sonrada meme reddımız basladı uzun suredır mama ve sağ göğüs verıyorum bunyuzden sol gogsum kucuk kaldı dolmuyo artık lansınoh aldım ıkı haftadır çalıştırıyorum basına gelen varmı nasıl buyuttunuz