FmBetull iki ay akadar ancak bebeği farketti, sevmeye çalışıyor, öpüyor ama sert oluyor, yanağını ısırdı bı defa, kolunu sıkıyor, yere bırakıyorm hemen üstüne çöküyor. Kucak istiyor, geceleri sık uyaniyr dişlerden sanrm. Bir de gündüz uykuları küçüğü uyuturken , büyüğü gürültü yapıyor yanımdan ayrılmıyor bağırıyor haliyle uyutamıyorum saatler alıyor. İkisi de bebek sonuçta yabiraz daha zaman var, sabırlı davranıyor. Kızdığım. Zaman çok üzüldüğü görünüyorm bu da beni çok rahatsz ediyor. Daha çok sevgimi gösteriyor ilgilenmeye çalışıyorum. Kardeşin daha küçük yürümeyi bilmiyorum o yüzden kucaklıyoruz belki beni anlamakta güçlük çekiyor amaben yinede açıklama yapıyorum. Böylelikle daha sakin oldugunu farkediyorum.buyugu İstahsiz bebek bir de , her şey yemez, ac olduğu için ağlar habire. İhtiyaç aynı zamana denk geldiği vakit yorucu oluyor. Bir yandan yemek yapıp, bir yandan küçüğü kucaklıyorum