Kızlar eşimin tarafının kuzeninin dügünü var kına gecesi elbisemi ayarladım şimdi sıra dügün için ben bu üç modeli beğendim zorla da olsa herşey çok pahalı 😔 neyse mavili olanı eğer alırsam midi boy olarak kestirip öyle giyerim bana güzel fikirlerinizi verir misiniz sizce hangisi güzel
