12344321 Panik atak anksiyete ciddi anlamda basladi nefes daralması ellerde ayakta uyusma ates basması kramplar ve bi çok sıkıntı yasiyorum aranizda yasiyan varmi esim asker ve bebegim 4 aylik olcak kendi kendime kafayi yemek üzereyim benimle ayni durumda olan varmı
maras46ikincihesap 12344321 Allah yardımcınız olsun görmeyen bilemez annemde de var 🥲 bi psikiyatri doktoruna gidiyordu onun ilaçları çok faydalı olmuştu inşallah iyi bir doktora denk gelirsiniz Rabbim şifa versin inşallah
Kutay_22 12344321 sufi nefes tekniği var, internete yazın. Panik atak ve anksiyeteye çok iyi geliyor. Ben de zamanında bu konuda tedavi gördüm. Berbat bi hastalık.
Busra2013 12344321 suan aynı durumdayım yarın bayram kızım 4 aylık dısarda ruzgar ve yagmur var kızım uyumuo kendı kendıme dıom acaba sabaha ölcekmıyımde kızım uyumuyor hıssedıyor bu ruzgar nıe vat fln dıe sacma sapan dusuncelerdeyım
ballilokum3 Valla ben şu 1 aydır çok fenayım. Psikolojim bozuldu resmen. Sürekli ölümü düşünüyorum. Kalp krizinden ölürsem. Bebeğime bişey olursa diye düşünmeden duramıyorum.Sürekli sol göğsüm ve sol omzum ağrıyo bıçak saplanıyor.Çok zor bir hastalık. Allah yardımcımız olsun.
Aycanrma ballilokum3 Ben de bebeğimi kaybetme kaygısı korkusu yaşıyorum. Internette Ani bebek ölümü yazısı okudum ve o günden beri çok stresliyim sürekli nefesini kontrol ediyorum 2 aylık bebegim. Hep nasıl yatirsam diye düşünüyorum. Yazıda riski aza indirmek için sırt üstü yatırın diyor doktorum da azıcık eğim yaparak sırt üstü yatirmami önerdi. Ama kusma boğulma riski de aklımda hep ne yapacağımı şaşırdım. Bu anksiyete kaygı bozukluğu çok kötü bisey hic aklımdan çıkmıyor kaybetme korkusu. Ona bakınca ya bisey olursa ona diye ne yaparım diye düşünüyorum senaryolar kuruyorum bütün annelerde böyle oluyor mu acaba bilmiyorum😔
Grupyildizi Sakin ol cnm gecicegini bil onunla barisik ol geliyo ve gidiyo oldurmuyo seni umursama gitsin eger buyutursen buyur
ballilokum3 Aycanrma uyurken 5 10 dakikada bir yanına gidip nefesini kontrol ediyorum. Bu genelde annelerde hep oluyormuş. Zamanla geçiyormuş. Sabah akşam okunan muhafaza ayeti var bende onu okuyup sakinleşmeye çalışıyorum ama yinede fayda etmiyor 😔
Aycanrma ballilokum3 Allahım bütün bebekleri korusun. Bize bağışlasın evlatlarımızı ne yapalım rabbim sağlıkla büyümelerini nasip etsin.İnşallah geçer bu hastalık 😔
Kutay_22 Çocuk olduktan sonra genelde annelerde kaygı seviyesi yükseliyor ve kaygı bozukluğuna yol açıyor bu durum. Kendinizi rahatlatmaya çalışın, nefes teknikleri, olumlu düşünme videoları vs izleyin
Kutay_22 Çocuk olduktan sonra genelde annelerde kaygı seviyesi yükseliyor ve kaygı bozukluğuna yol açıyor bu durum. Kendinizi rahatlatmaya çalışın, nefes teknikleri, olumlu düşünme videoları vs izleyin