Hanımlar iyi akşamlar dilerim. Benim oğlum 11 aylık ve 5 gündür sağ gözü açılamaz halde.gözdeki beyaz kısım tamamen kanla dolmuş durumda. Çok endişeliyim.bu arada 4 defa hastaneye götürdüm.damlalar, ilaçlar, oksijenler..hiçbiri fayda etmiyor.bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi ilk defa oluyor .şimdiden teşekkürler🌸