Merhabalar böyle birşey araştırdım hastahane bizden fazla ödeme aldıysa SGK’dan dilekçe verip fazla aldıkları parayı geri iade ediyorlarmış yapan var mı? Ne kadar zaman içerisinde yapılabiliniyor bilgisi olan varmı acaba ödeme yaptığınız makbuzla işlem yapılıyormuş