NeslihanAden Sezeryan doğumdan sonra korse kullanan oldu mu işe yarıyor mu bazı doktorlar önerirken bazıları önermiyor.. Korse kullanan ya da karnının saran oldu mu tecrübelerinizi bekliyorummm
pofuduknuriye NeslihanAden ben kullanmadığıma o kadar pişmanım kiiiii keşke kullansaydım çok ise yarıyormuş
Kayraaa59 NeslihanAden daha ilk gün başladım kırkım çıkana kadar sabah taktım gece çıkardım. 80 kilo ile doğum yaptım 3 ayda 48’e düştüm ve sezaryen olmama rağmen sıfır göbek. Tavsiye ederiö
meso NeslihanAden ilk 2 gün dikişlerimi acıtmasın diye şal ile sardım, 3. Gün korse kullanmaya başladım yamuna korse. Gerçekten işe yarıyor kesinlikle tavsiye ederim
Rabiaugur NeslihanAden bende aldım ama bir hafta ancak taksbildim havalar çok sıcak olduğu için çok terletti bunalttı diye çıkardım ama o bile etki etti baya azaldı göbeğim