Bebeğime SMA mama ile takviye yapıyorum hem mama hem meme ile besleniyoruz şuanlık. Ama sma mama da bazen yaptığım mamanın tamamını yediremiyorum ve biraz kalıyor ziyan olsun da istemiyorum. Mama kutusunda kalan mama bekletilmez yazıyor ama hiç örneğin 1 saat ya da 2 saat falan bekletenler var mı birşey olur mu acaba 1 2 saat değil yarım saat bile bekletebilsem benim için yeterli olur…