simaybrcu pembekoalam aaa Benım bebegımın süt alerjisi var bundan kullanıyorum. Hemen bırakayım iyi ki yaptınız bu yorumu
pembekoalam simaybrcu Yani bizde direk bağırsakta kanama yaptı. Aşırı huysuzluk ve gaz yapti. Doktorumuz başka bir damla yazdı, toparladı sonra. Eğer çocuğunuzda huysuzluk, gaz şikayetleri devam ediyorsa bu damla yapıyor olabilir.
pembekoalam Umayldz yok canım bizde direk bağırsakta kanama yaptı. Doktorumuz hemen damlayı kesti, başka marka yazdı. İçerisindeki aromadan dolayı.
Nehir16busra pembekoalam anladım teşekkür ederim öyle Kan durumu falan yaşamadım gazı oluyor ama her gün aynı olmadığı için allerjik diyemem sanırım
pembekoalam simaybrcu Canım 13 aylık olduk biz çoktan kestik damlayı. Bestiron yazmıştı ama pahalıydi. Bizde devletin normal karşıladığı damlalar var ya vegaferon yanlış hatırlamıyorsam bunu kullandık.
Mamastuna Kutay_22 çocuğunun huyu suyu değişti, ağlama krizleri ve bol ıkınmqsı var, kakasını zor yaptı, karın ağrısı çoktu, bıraktım hemen, bu damla bazı bebeklere çok dokunuyor
pembekoalam simaybrcu Hayır 😰 13 aylık olduk ama hala devam. Kendi diyetimi 9. Ayda açtım, çok şükür sıkıntı yaşamadık ama bebeğimin açamıyoruz, devam ediyor😰😰😰Rabbim herkesin yardımcısı olsun. Zor bir süreç