Kuzu bilgim yok, ama boğaz enfeksiyonu bağırsaklara inmişse, antibiyotik leri düzenli ve saatinde kullan. Bi de işinin ehli başka bir doktora git.yani çocukken benim de boğaz enfeksiyonum vardı, romatizmaya çevirmişti, ve çok şiddetli karın ağrısı çekmiştimEn son çocuk serviste yatış vermişlerdi.o geçmek bilmeyen karın ağrısını çok iyi bilirim. Bi uzamana götür. Benim kalp romatizmasına çevirmişti.o bademcikler çok berbat şeyler cidden.