Oglum6ask Merhaba 12 günlük anneyim bebeğimi emziriyorum gazını çıkarıp beşine koyunca uyanıyor devamlı memede uyumak istiyor bu durum 2 gündür var normalmi ben uyuyamıyorum o şeklide ne yapmam lazım lütfn bilgi verirmsniz ? Simdiden teşekkür ederim 🥲🫠
Giz3w Oglum6ask cok normal sizden ayrilmak istemiyor.Korkuyordur bol bol ten tene temas yapin.Yeni dogmus bebek annenin yaka ignesi gibidir ayrilmaz cok guzel zamanlar kokunuzla uyusun.
cemre_-34 Oglum6ask meme de değil de anne kokusu istiyor daha yeni bebeginiz bu süreçler normaldir biraz dalmasını bekleyin kucaginda öyle yatırın
Masumkelebek Oglum6ask Emzirirken piş pislama hareketi veya sallama hareketi yapma canim.. bazen farkinda olmadan bunu yapıyoruz ve çocuk orda uyuması gerektigini düşünüyor. Emzirirken uyanık tutmaya çalış. Vücuduna dokun konuş. Meme de uyumak istiyor diyede izin verme daha çok küçük bırakabilir ama aslikanlik olursa hayatın kayar