Dkgungor çocuğu yatırınca hiç uyudu diyemiyorum ben de. Çoğunda uyumamış oluyor çünkü 😄 benimki de son zamanlarda gündüz bir kez uyuyor doğru düzgün, geri kalan zamanda emerken uyukluyor en fazla. Günde 18 saat uyur falan yazıyor internette şaşırıyorum. Dediğiniz gibi yeni nesil bebekler böyle mi acaba