Herkese merhaba. Öncelikle bebeğim doğduğundan beri sütüm tazyikli geliyor ve sorun yaşıyorduk hala ara sıra oluyor. Göğsüm doluyor gece uzun uyuyor bebeğim bende uyuyorum o uyanmayınca sütler hep dökülüyor yatağa üstüme başıma gün içinde de bitirmiyor ama kilo alımı boyu filan iyi. Şimdi sorum şu o fışkıran akan sütler zamanla okdar emmediği için azalır mı? Çnkü düne ksar fışkırıyordu şmdi çocuk sabahtan beri aç gbi göğüslerim hiç o kdar dolmadı?