TahinliKek benim bebeğim de 3 aylık. Bir iki hafta önce bezinde çiş ile çıkan pembelik vardı. Doktor sıvı yetersizliğinden dedi. Normalde doğduğundan beri doktorumuz su verme derdi bana ama sıcaklarda terleyerek de çok sıvı kaybediyor diyerek şimdi her beslenmeden sonra 3-5 hatta içerse 10 çay kaşığı su ver diyor. Havalar gerçekten çok sıcak. Ben de Ege bölgesinde oturuyorum, bizim buralar ekstra sıcak. Geceleri bile yattığımiz oda 30 derece oluyor. O yüzden düzenli su veriyorum çay kaşığıyla ben.