Bebeğim 7,5 aylık yan yatıyor ya sağa ya sola . Kafasının altındaki yastığı çıkarıp oynuyor o yüzden beline de yastık koymuyorum onuda alır oynarken rahatsız eder diye. Ne yapacağımı şaşırdım . Yüz üstü dönüyor ayağını yatağın kenarlarına atıyor . Ne yapmam lazım ya?