Asyamy hayır hiç sanmıyorum. Tamamen biberondan emmek isteme. Çünkü biberondan daha hızlı ve daha fazla süt geliyor. Ona alışıyor. Anne memesi biberondan çok daha az yavaş ve efor sarfetmesini gerektiriyor. O direkt ağzımı koyayım bir çekişte bir sürü süt gelsin istiyor. Tamamen bundan kaynaklı. 2 güne düzelir merak etmeyin belki de daha kısa, aynısını yaşadım 😊 ama nolur biberonu unutturun, atın hatta çöpe