Teemo07 busraa032 Bebeklerin aylara göre uyku süreleri. Sarılığı varsa 2 saatte 1 uyandırıp beslemeyi unutmayın sadece.
anorganikanneeee busraa032 benim kızım da öyle idi. Hatta gözlerimi açmıyor diye hasteneye götürmüşlüğünüz bile var🫣🫣şimdi de hep uyanık hiç yatmıyor 😂😂
Masumkelebek busraa032 Sarılık yoksa ve karnı toksa normal canım. Anne karnında çünkü sürekli uyuyorlar ve hala anne karnında oldugunu düşünüyor. Bu yaklaşık 2 ay kadar sürer. Daha sonra dünyaya adapte olmaya başlıyorlar uyanık kalma süreleri artiyor.
Eminecak Kadifemsii evet sarılık yoksa çok güzel uyusun da büyüsün 😊 bizimki 9 günlük sarılık var uyandırıp emzireyim diye büyük çaba gösteriyoruz. Uyutmak kadar uyandirmak da zormus
Kadifemsii Eminecak malesef evet büyük kızımda hafif sarılık vardı ilk 10 15 gün hep altını açarak uyandırabiliyordum. Sanırım bana sorsalar en zor dönem ilk 1 ay derim
Teemo07 Norveckizi ilk 1 ay 2 saatte 1 şeklinde devam edin. Kilo alımına göre doktorlar kontrolde söylüyor ya böyle devam edin ya da acıktıgında kendi uyansın, siz uyandırmayın diye.