Arkadaşlar sağarak besliyorum bebeğimi pazartesi ateşi çıkınca oğlumun covid olduğunu öğrendik daha sonra bütün ailenin tabi üzüntüden mi neden totalde 360 ml anca çıkıyor çocuğa da en güzel ilaç anne sütü öneriniz var mıdır ben de halsizim epeyce bol sıvı ve d vitamini alıyorum