Oğlum 6 aylık salgına yakalandık çok şükür ateş ve kusma azaldı. Ama öksürüğü çok kötü şuan uyuyor ama öksürük uyandırıyor devamlı üst üstte öksürüyor tavsiyeleriniz var mıdır ne yapabilirim 😭 soğuk algınlık ilacı kullanıyoruz sadece doktordan öksürük şurubumu istesem