Yaprakyaprak
Beni ilk önce yoğurt daha sonra birkaç sebze daha sonra da meyve olarak tattırmaya başladım.
Hem ayına göre gittim hem mevsimine göre gittim.
Yoğurtta ve ilk tadımlarda 3 gün kuralı yaptım ama daha sonrakinde 3 gün kuralını bıraktım sadece bir gün tattırıyordum sonra yerse direkt veriyodum ertesi gün.
3 gün kuralını da şu sebepten dolayı bırakmıştım.
Zaten ben de rahatça her şeyi yiyebiliyordum eğer alerjisi olsaydı bunun daha önceden de gösterebileceğini duymuştum bir arkadaştan. Ben de öyle düşündüm yani şöyle diyeyim size ben rahatça her şeyi tüketebiliyordum ve bebeğim hiçbir şeyden etkilenmiyordu anne sütünün etkilenmeyeceğine göre kolay kolay ek gıda alırken de pek etkilenmiyorlar ama alerjik çocuklar mesela emziren annelerin süt alerjisi olan çocuklar yumurta alerjisi olan çocuklar veya başka bir şeye alerjisi olan çocuklar başka gıdalardan da etkilenebiliyor burada biraz 3 gün kurallarına dikkat etmek lazım.
Ve kendi yediği kadar yiyordu yani zorlamıyordum başlarda 5,5 aylıktan 6,5 aylık Olana Kadar tek öğünde yarım çay bardağı veriyorum önce tek öğünde yediği miktarını arttırdım sonra ikinci öğüne geçtim 2 öğün miktarını arttı derken 3 öğüne geçtiğim zaman bebeğim sanırım 8,5 aylıktı.