Denooomii bizimkinin de sarılığı var 9 günlük. İlk günler hic uyandiramiyorduk emziremiyordum uyanmadigi için. Aglaya aglaya doktora gittim artık uyandiramiyoruz diye. Hastaneye yatacak kadar yokmuş Allah’tan sarılık. Emzirme danışmanı ile görüştük oda yardimci oldu süt sağdım kaşık biberonla uykusunda vermeye çalıştım oyle oyle biraz toparladik. Şuan da uyuyor 2 3 saatte bir emzirsem mutlu oluyorum.