Ozgeayazmuhammed Bebeğimin banyo sonrası gözü kızarıyor ve sürekli kaşıyo sizce şampuan dan olabilir mi sizce hangi şampuanı kullanmalıyım
umutsuzanne_34 Ozgeayazmuhammed sampuandan oluyor genelde ben sebamed kullanıyorum doğduğundan beri üni baby ve dalin çok göz yakıyor