madrefelice Kızlar bir göğsümün yarısı taş gibi olmuş bugün farkettim emzirdiğim halde geçmiyor ağrısı dokunmadığım aürece yok ama bastırınca ağrıyor onun dışında bir belirti yok ama başlangıç böyle mi oluyor mastit mi oldum acaba
spagettiii madrefelice evet mastit. öule kızımda 3 saat emzirmedim mastit oldu iki göğsüm ve 39 derece ateşim çıkmıştı ama benimki emzirdikçe geçmişti belki mikrop kapmışsınızdır
EJDERYAA madrefelice benimde olmuştu ilk zamanlarda ama mastiti bilmiyorum annem sıcak bir bez koymuştu gögüsüme sizde öyle yapın şimdilik birde emzirin yumuşayacaktır göğüsünüz .
Eylblz madrefelice mastit icin sıcak uygulama değil soğuk uygulama oneriyorlar. Duşta masaj ve bolca sağım göğsü bosaltnak gerekiyormuş. Sicak uygulamada daha çok süt üretimi yaparmış. Bende sıtma belirtisi olmuştu inanilmaz üşüyordum ve göğsüm kipkirmizi ve morarmis gibiydi soğuk uygulama ve masajla sağım yaparak 1 günde geçmişti
unsuzkek madrefelice göğsünü sağıp sütü boşaltıp rahatlamanı tavsiye ederim. Bende öyle olmuştım. 2 göğsüm de taş gibiydi. Hastaneye gitmiştim şansa o gün bebek hemşiresine sordum süt dolu olduğu İçin mastit olmamışsın daha demişti. Sütümü sağdırdılar o gün hastanede eve geldiğim de de sağmaya devam etmiştim geçmişti çok rahatlamıştım dokunmadığım sürece ağrı yoktu ama ağırlık ve taş gibi oluşu rahatsız ediyordu
madrefelice EJDERYAA kızım 1 yaşında yani ilk zamanlarda değiliz sıcak uygulamayı duymuştum deneyeceğim
madrefelice Eylblz teşekkür ederim yorumunuz için sıcak uygulama yapıp emzirdim biraz hafifledi süt dolmuş galiba bir göğsüm terbiye oldu ama bu olmadı bir türlü o kadar çok emiyorki bunu sürekli süt üretiyor demekki
madrefelice unsuzkek dediğiniz gibi olmuş galiba teşekkürler sıcak uygulayı emzirdim çokca biraz hafifledi hep bu göğsümü emiyor o yüzden fazla dolmuş galiba
Asilinannesi22 Canım çok feçmiş olsun 3 kere başıma geldi çooook zor mastit bu 2 saatte bi sağım yap dr bana öyke dedi duşa gir sıcak su tut sonrasında sağım yap hemen farkediyor bi de tarakla göğsünü tara damarları uyararak akışı hızlandırıyor
BarlasMomm madrefelice baslangici oyle oluyor sonra agri artiyor tikaniyor ve atesin cikiyor. Gogsune masaj yapip bolca sağman lazim yoksa ilerler
BarlasMomm madrefelice evet bol bol emzirin. Birde çanta pozisyonunda emzirme cok iyi geliyor. Netten bakın daha cabuk açılıyor tikanik damarlar. 3 defa cok kotu mastit oldum Allah kimseye yasatmasin ya