Busra0101oo Kizlar yeni dogum yaptım norma olarak yumsacik gobegim kaldi nasil eritirim nasil gider dogumdan sonra ki gobek
Busra0101oo gokceyasss vala kizlar psikolojik etkilendim 8 gun oldu dogum yapali nasil duzelir dusunyom
gokceyasss Busra0101oo benim 10 ay oldu kilolar gitti sna göbek kaldı henüz düşünmedim ajsjjd sizin ne kadar hiç mi gitmedi
Mutluannee1 Normal doğum yaptım korse kullanmaya çok üşendim , ama sen kullan benim 6 ayda düzeldi yumuşak poğaça göbeğim😂