Hanımlar merhaba çok önemli bi sorum var bebeğinizi nasıl besliyorsunz beslenme saatini emzirmenin başladığı saatten mi sonlandığı saatten mi hesaplıyorsunuz çünkü uyandırması emzirmesi vs epey uzun sürüyor beslenme saatleri hep kayıyor nasıl ayarlıyorsunuz ben beslenme sonundan hesaplıyorum ama yanlış mı yapıyorum 1 aylık bebeğim hep tedirgin oluyorum alarmı 1 3 6 şeklinde kursam da bazen 1de kalkıp 3te yatıyoruz beslenmesi anca bitiyor nasıl olcak böyle