Derinnn0 her bebek kalbinde küçük deliklerle doğar ve zamanla bu delikler kapanır. Bazı bebeklerde bu süre biraz uzun olur o da üfürüm olarak duyulur. Eğer bebek ağlarken morarma tıkanma vs gibi belirtiler yoksa korkulacak bir şey değildir. Çoğu bebekte 1 yaşına kadar bazı bebeklerde 6 yaşına kadar devam edebilir. Bu bilgi doktorun bana söylediğiydi. İlk kızımda da vardı çocuk kardiyolojiye gittik ve masum üfürüm olduğunu öğrendik. Kızım 3 yaşına gelince tamamen geçti bizimki.