Sena1608 Selam kızlar. Bebeğim 1 yaşına girdi ve iştahında aşırı derecede azalma oldu. Nerdeyse sadece emmek istiyor bir şey yemiyor. Ve bu beni üzüyor. Sizin bebeklerinize denediginiz şeyler var mı. Tavsiyenize ihtiyacım var. 🌸
2minnosannesi0 Oğlumda yasadim su an 3 yaşında duzelmedi keyfi isterse yiyo kizim da 11 aylik olcak iki gündür o da zorla aciyo ağzını insallah o da oğlum gibi olmaz 😢