Tuba11 prensesannesii3 Benim kızımda aynı o kadar sinirli ki doğduğundan beridir suratı beş karış 😂 1 yaşında hala öyle çok agresif. Biz alıştık artık 😏 geçer belki büyüdükçe.
11Hilal11 prensesannesii3 valla benim.kizim o aylarda cok sakim bi bebekti me olduysa 11. Ayda oldu😀😀😀 tam bir sinir küpü istedigi olmasin basiyor yaygarayi olmadi dövüyor beni bakti yine olmuyor beni ısırıyor yine dedigi olmazsa kendini ısırıp bagiriyor😀😀😀 valla oturup hayretle izliyorum bende😀😀😀
cikolatadelisi 6,5 aylık oğlum da aynı. Doğduğundan beri böyle. Daha küçükken, çığlık falan atamıyordu. Sadece kaşlarını çatıyordu. Şimdi sinirlenince sırtüstü yatarken iki elini yanlardan yere vuruyor, kaşlarını çatıyor ve avazı çıktığı kadar bağırıyor.
Ebrudrgt prensesannesii3 6 aylık kkzım daha ama sinirli arkaya atıyor kendini ıstedıgı olmadımı cok Asabiyiz sinirli snirli sesler cıkarıyo🙄😀
Babysezgin prensesannesii3 2 aylığız, 4 gün yoğun bakımda kaldı oradaki hemşireler bile dedi bu ne inat ve sinir diye. Alt değiştirirken, kıyafet giydirirken hep bağırış çağırış. Bazen çok yetersiz ve çaresiz hissediyorum ama bizimkinin böyle olduğunu kabul etmem lazım sanırım 🥺
Ozgecetinn 7.5 aylık kızım benimde sinirli🤣 sinirli sinirli sesler çıkartıyo hep ama geçer sanırım büyüdükçe😃
aylizinannesiii prensesannesii3 senin yine bı tık iyi benim kızım sinirli bide iki yaş sendromu eklendi evdekilerin saçlarını yoluyor dayak atıyor top fırlatıyor elini tutmadan yürümek istiyor iki katı sinir yüklendi Allah’ım nolur yardım et siniri geçmeyecek bari iki yaş sendromu bitsin🤣