2 buçuk aylık kızıma nerdeyse 2 aydır kullanıyorum. Memnunum gaz yapmaması için doktor tavsiyesi ile başladık. Hatta bi ara yeter normal mamaya geçeyim diye bebelac gold ve normal aptamil verdim geri sancılandı tekrar conformille devam ediyorum. Sadece kakasını yeşil yapıyor ona da doktor normal dedi