begmmmell bizimde aynı 3 4 kez mama içiyor günde 120 150 arası bizimki de bizim yediğimiz şeyler dikkatini çekiyor veriyorum bende valla ona yaptıklarımdan daha çok yiyor seviyor doktorum Bi sorun olmaz dedi onuda sordum biz sofradayken atılıyor dedim yemeklere tattırıuorum gerisini istiyor veriyorum bende özenle hazırladığım şeylerden daha fazla seviyor valla veriyorum anam babam usulü bebek tarhanası nı sevmedi mesela normal yaptım bizim içtiğimiz gibi bayıla bayıla içti boşver ya dedim tatsız tutsuz çocuk sevmez tabi doktorum da bişey olmaz dediği için gönül rahatlığıyla devam ediyorum yinede gözlemliyorum kakasını vücudunu herhangi bir sorun olursa haberleşiriz demişti çok şükür yok meyve yoğurt meyve suyu yapıyorum mutlaka bunları yiyor benimkide