1-2 ay oncesine kadar cok guzel besleniyordu 1 yasina girdik ne olduysa 10, aydan sonra istah problemi basladi yemek gorunce kaçmalar kasik gorunce aglamalar memeyi birakmisti surekli mama icmek istiyor dun kontrolu vardi doktor 3 ayda 460 gr aldigini ve ayina gore geride oldugunu soyledi zaten her goren zayıfladı mi boyumu uzadi bilmem ne vs diyip duruyor artik suan hüngür hungur agliyorum bir cocuk hic mi acikmaz yemek gordugunde mama mama diye sevinen cocuk gitti yerine bambaska bir cocuk geldi manyak gibi su iciyor sadece biberon gorurse mama istiyor 0-6 aylik bebek gibi sadece mamayla besleniyor zorla yedireyim desem kendini kusturmayi ogrenmis oguruyor ne yapacagimi sasirdim artik dun uzuntuden migrenim tuttu hastanelik oldum bugun de yine yemiyor kan testi falan yapildi dun vitaminlerine bakildi kan degerlweine bakildi herseyi normal artik korkmaya basladim acaba hastami neden boyle vs diye