Arkadaşlar ateşi var sadece güneş çarptığına eminim sizce ne iyi gelir ateş düşürücü şurup içirdim uyudu ateşi düşünce birşeyde yiyip içmedi su çarptım yüzüne azıcık elimle dışarı serin yerlere götürdüm iyi gelir belki diye dışarıyı istemişti durmuyordu 🥺 acaba acile gitsem birşey yaparlarmı ilk kez başımıza geldi