prensesko ikş kızımda da böyle oldu salgın var boğaz kızarması diyorlar küçüğe serum vurdular öyle kendine geldi kş düşün serumdan yarım saat sonra ama büyüğü evde yıkadım ve soğuk uygulama yaptım 37 de kaldı yavaş yavaş düştü 3,4 saata yakın inatçı ateş bu ilaç baya güzel