Liyasmum ben doktoruma sormustum 15 gun sonra yapabilirsin demisti ama ben jilet kullanmistim, kesi olan yere nolur nolmaz diye cok dokunmamistim, agda icin durum nedir bilmiyorum sonucta cildinizin dis yuzeyi iyilesse bile ic dikisler biraz gec iyilesiyor diye biliyorum, cekistirmek sıkıntı yaratabilir belki agda da en iyisi doktorunuza sorun ya da bir sure daha agda yapmak icin bekleyin