Merhabalar bebegim 36+2 de hızlı kalp atimi ve beyin kan akışında sıkıntı görünüyor diye sezeryan olduk. Doğduğu gün çok güzel emdi . Ama daha sonra emmedi sarılık olmuş hastahanede yattık bi gun çıktık ama şimdi yine uyandıramiyorum . Nasil uyandirmaliyim?