Melinapasaygt Kızlar sezeryan olalı 30 gün oldu bugun perde asıyordum uzandım dikişimde acı oldu hemen bıraktım ama çizginin üstü kabardı çok hafif acı var ağrı falan yok sizce iç dikiş açılmış olabilir mi ?
Sara74 Melinapasaygt ah be kuzum ne yaptin sen sezeryan olanlar en azi 3 ay kendilerini korumali benim doktorum bebeyini 1 ay sen eyilip alma birisi versin sana demişdi ah dedim doktor yalniz yaşiyorum eevde yalniz oluyorum gündüzleri Dikiş acilmaz acilmiş olsa sen asla amma asla yerinde oyle duramazsin dartinmişdi gecmiş olsun nerden biliyorsun dersen 3kere sezeryan olmuşum ordan bilirim
Melinapasaygt Sara74 çok sağolun içimi rahatlattınız bende yedim bi halt çok korktum Zaten bundsn sonra çok dikkat ederim
Yusufum0633 Canım benim 3 ay oldu hala en uak bi işte sızlıyor normal yani sonuçta ameliyatlı orası ve iç dış dikiş oluyor kuzenim 2 yıl oldu hala diyor uyuşuk