AlyaMiraTy Bebeğimin doğduğundan beri sağ memesi hafif şiş, östrojen hormonu fazlalılığımıdır ne zaman geçer acaba sizde olan var mı?
DytGulsun Ne zaman geçer bilmiyorum ama kesinlikle dokunmamak sıktırmamak gerekiyor kendiliğinden düzelen bir durummuş. Anne sütü birikmesi oluyor diye biliyorum