Merhaba hanımlar 22 aylık oğlum var ve çok hareketli anlatamam. Ailem, kayınvalidem yanımda yaşıyor, her zaman yardımcılar bana. Oğlumun bakımı konusunda bana yardımcı oluyorlar ama onlara rağmen benim gücüm kuvvetim yetmiyor 🤦🏽♀️ Dün mesela bir yere gittik mesire yeri gibi. İki arkadaş. Onun çocuğu annesinden uzana gitmiyor. Benimki bir dakika olsun durmadı. Akşama kadar sürekli koştu, hep tehlikeli yerlere gitti. Ben de tabi arkasından koştum sürekli. Sadece 1,5 saat uyudu. Ama ben bitik haldeydim. Gece erken yatmama rağmen kendime gelemedim. Bu gün hala kendim de değilim hemen kendimi anneme attım. Bu hep böyle mi olacak. Ben oğlumla yalnız hiç bir yere gidemeyecek miyim? Yaşım 30 yaşlandım mı artık bilmiyorum🤦🏽♀️ Vitamin falan da alıyorum ama yok. Allahtan gece uykusu iyi geç yatsa bile 12 ye kadar uyur. Yoksa ne olurdu bilmiyorum.