bebegiminbesigicamdan 2bucuk yasinda oglum var 3 gun once tuvalet egitimine basladik cisini yaparken cok hafif pipisi sisiyor sonra işiyor normalde de oyle mi oluyor hic yaparken gormemistim sunnetsiz
Sara74 bebegiminbesigicamdan Benim oğlum 5 aylik malasefki kesin bir şey diyimiyeceyom amma birdafasinda pipisi iceri girmişdi cok korktum sünnet yeni olmuşdu dedim belki kizim basib ezib qayinvalidem bakti söylediki çişini yapib içi boş o yüzden. Belki sizde normaldi