Kızlar oğlum 9 aylık 3.04 gündür az dolusu kusuyor yemek yemek istemiyor normalde yiyen bi çocuktur ufak bi lokma alsa bi kaç saat önce emzirdiğim süt de geliyor bu bi hastalık belirtisi mi çok üzülüyorum acilde ki doktor da gazı wae dedi bana pek de öyle gelmiyor kaka da yapmıyor ağzından çıkardığı için