Kizlar merhaba. Dun evde internetten buldugum tariflerden yola cikarak bebek biskuvisi yaptim. Nette okuduklarimda tarife tamamen uydum ama cok sert oldu yazanlar vardi. Kendim de yedim sahane ve yumusacik olmus. Tarifi asagidaki linkte paylasiyorum, ama tabi ki benim instagram hesabim. Tiklamadan once uyarayim da tiklamak istemeyenler olabilir.
.
.
https://www.instagram.com/p/B06ZTr-H0Oa/?igshid=e3ohcpropppr