Merhabalar,
Çarşambadan bu yana boğaz ağrısı vardı, bu sabah yaptırdığım covid testi pozitif çıktı:( oğlum 7,5 aylık, üç gündür haşır neşiriz tabii bilmediğimiz için. Ne tavsiye edersiniz bundan sonrası için, o da semptom gösterirdi bu zamana kadar değil mi? İnşallah böyle atlatır oğlum. Maske takmama gerek var mı sizce?