Beybisibeybisi bizde ateş olmuştu ama bı ölçek calpol ve ılık duş ile hemen düşmüştü birdaha da çıkmamıştı. Ama 3 gün süren de oluyo bu gibi durumlarda siz gözlemleyin bence 38 olursa bı doktoruna gösterin. Bir de ateş durumunda direk soğuk kompres yarardan daha çok zararlı diye biliyorum soğuk değil de ılık daha iyi diye biliyorum yine doktorunuz daha doğrusunu söyler size, geçmiş olsun